tisdag 13 november 2012

dagen före

Att bli förälder är någonting helt underbart. Ofattbart, skrämmande, stort och helt underbart. Och man kan bli förälder på många olika sätt. Hur man blir det spelar egentligen ingen roll för det lilla barnet behöver just mig.
För oss väntar nu en annan sorts resa till vår lillebror. Han finns på andra sidan jordklotet, i öst, i Kina. Han väntar på oss och jag kan tänka mig att hans resa måste kännas mycket mer läskig än vår. Tänk han finns där och vi är hans föräldrar! Vår lilla familj ska få tillökning, kanske inte så som jag hade tänkt mig från början, men jag ångrar inte en sekund att vi påbörjade denna häftiga, ofattbara, skrämmande, stora och helt underbara resa.



Nu ska vi börja packa för nu, imorgon, bär det av till landet i öst!

7 kommentarer:

  1. We are so excited that we will get to know a new member of the family soon. We are here and welcoming you all back home! A new adventure is about to begin and I'm certain that journey will bring a life long deep connection and love for all of you. Thinking of you and wishing you all the best now and forever! oooxxx

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar resa!!!

    SvaraRadera
  3. Spännande att följa er familjs resa! Lycka till på färden./Sandra

    SvaraRadera
  4. Vad spännande det ska bli att följa er resa och att så småningom få lägga till lillebrors uppgifter i vårt gemensamma släktträd. Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Tänk vilken resa för er alla fyra! Det ska bli så spännande att få träffa er allihopa när ni kommer tillbaka. stora kramar o pussar och lycka till i det stora äventyret att bli en större familj.

    Stina Marianne och Jeppa

    SvaraRadera
  6. Va kul, vi får en till kusin! Superspännande! h Dosarna i Gnesta!

    SvaraRadera
  7. Vad häftigt! All lycka till er. Följer er från Down Under. Många kramar från Scarborough, Perth. Johan o Sandra.

    SvaraRadera